pixelNOVINKYpixel

Tokio Hotel-Hnusná mediální kampaň?

18. srpna 2010 v 17:52 |  ♥TOKIO HOTEL♥
Spíš bych "zabila" ty nány,co jim de jen o wzhled!To nejsou fanynky!Teď se to tu řeší furt a mě to tu nebawí pořád dokola psát,thakže se tu rozepisowat nebudu,ae fanynky(neřikam to o wšech) by si měly uwědomit,co pro nás TH udělaly.Potom se o nich takle píše...x(

Tolik pro štvavou mediální kampaň - Tokio Hotel klopýtají přes vlastní fanoušky.

Vzhledem k vydání "Humanoid City Live", CD a DVD k poslednímu velkému turné Tokio Hotel, jsme se bez pocitu viny a bez přemýšlení zamysleli o tom, jestli turné Humanoid City nebylo možná propadákem. A tahle otázka udeřila do uší mnoha fanoušků a to se zdravým rozumem. Odepisovat Tokio Hotel je nesmyslné, velká pitomost je ale také postavit pro 'média" štvavou kampaň. Ale jaké otázky se Tokio Hotel budou týkat v budoucnosti?


Tokio Hotel byli na pár let dlouhou senzací, o Tokio Hotel se adekvátním způsobem mluvilo. Vždycky existovala očividná zvěř, tenor byl však pozitivní a když kvarteto začalo ve Francii rozjařovat malé holky, aby se učily německé jazyk, šplíchla vlastenecky-evropská vlna skrz mediální prostředí. A tohle nebylo dost: Tokio Hotel se stali slavnými ve více a více zemích, byly prodány miliony CD, mezi lety 2005 - 2007 se zdálo, že nejsou žádné hranice, které by pro Tokio Hotel mohly být zavřeny.

To je výchozí situace, ze které se rozhoduje o dalším úspěchu Tokio Hotel. Existuje sice - jako vždy - rýpalové - ale kapela dosáhla toho, čeho dosáhnout mohla, dosáhla toho ještě víc a to se také cení. Pro management je taková kapela samozřejmě šťastná výhra, takový humbuk, když to pak pomalu končí, se ale zdá jako docela komplikovaná záležitost.

Z našeho pohledu reagoval tým Tokio Hotel chytře a obezřetně, například prostě nehodili další album na trh, následující album mělo alespoň uspokojit kritiky. A tak si vzali čas a odborníky z každé oblasti - to i pro show světového turné, kde je Jim Gable hvězdou průmyslu. Když byl v říjnu 2009 vydán "Humanoid", album především přineslo žádaný výsledek. Kritika byla - převážně - velmi pozitivní - dokonce i šéfredaktor kulturního pop-magazínu Spex, se přiklonil na stranu Tokio Hotel, zarazil změnu do popového byznysu dospělých, potvrdil, že všechno bylo uděláno správně a předpověděl - nepředpověděl snad všechno?

Také tady není žádná mediální štvanice, možná pár rýpalů, ale ti nebyli důležití. Humbuk kolem Tokio Hotel navazoval přesně tam, kde kapela před více jako rokem skončila, dalo by se říct, že je to polovina věčnosti. Humbuk trval až do prvních prodejních čísel. Tokio Hotel totiž opravdu ztratili fanoušky a média, ti zlí to nezachytli, protože stále mluvili o humbuku "ze včerejška" a jeho rychle korigovali jejich vystupování, možná také ukvapeně. Potom se k nim také dostaly zprávy z koncertních hal, které už fanoušci nezaplnili, zatímco pár měsíců předtím by mladé ženy zemřely hlady a žíní za Billův autogram.

Když se na to tak podíváte, pak zjistíte, že Tokio Hotel byli v poslední době propadákem. Alespoň malým, přiznejte si to! A aby ještě trumfli: podivuhodné bylo, ale teď je to velmi subjektivní vnímání příběhu, že Bill Kaulitz je ten, který se nesžil se svou rolí. Sice má velmi zajímavý styl a je charismatickou osobou, v gigantických nástavbách a pódiové show byl ale ten - v naprostém opaku k Tomovi, Georgovi a Gustavovi, který zůstal bledý. Zdá se, že ta věc je pro něho až moc velká, pravděpodobně kvůli tomu se v médii objevuje ve spojitosti s různými blbostmi. Tak, teď nás zase můžete zbít!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama